piątek, 15 listopada 2019

Zaproszenie do kontaktu

Zapraszamy do oglądania obrazów Jan Chrzana,
nie tylko na tej stronie, ale również w naszej rodzinnej galerii.

W ciągu ostatnich kilku lat nie publikowałem nowych informacji na tym blogu ani nie organizowałem wystaw malarskich mojej śp. dziadka Jana Chrzan, gdyż byłem i jestem zaabsorbowany innymi sprawami. Chcę jednak powiedzieć, że obrazy są dostępne do sprzedaży za pośrednictwem rodziny artysty. Blog ten prezentuje jedynie niektóre prace Chrzana. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani obejrzeniem większej ilości prac, zapraszamy do kontaktu.

Zaproszenie to jest skierowane zarówno do osób prywatnych, które chciałyby upiększyć swój dom, czy miejsce pracy obrazami Jana Chrzana, jak i do marszandów czy innych osób zajmujących się obrotem obrazów na rynku sztuki. Choć rodzina artysty nie zajmuje się promocją prac Chrzana na większą skalę, to jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju współpracę.

Dziękujemy za zainteresowanie.